Doprava a Platba

 DOPRAVA

Objednané zboží , které máme skladem je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky. Dodací doby jsou u jednotlivých produktů uvedeny. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

  1. DORUČENÍ PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ POŠTY
  • Zboží zasíláme prostřednictvím České poštyjako Balík do ruky  nebo Balík na poštu. Zásilka je doručena zpravidla následující pracovní den po podání. O průběhu jste informováni prostřednictvím SMS a e-mailem.
  • Při nákupu nad 2 000 Kč je doprava ZDARMA, pod 2 000 Kč je cena dopravy 100 Kč.
  • Dobìrka: +40 Kč
  1. DORUČENÍ PROSTŘEDNICTVÍM SOUKROMÉ DOPRAVNÍ SPOLEČNOSTI DPD
  • Zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
  • Doručici doba je během dne mezi 8.00 - 18.00
  • Za zásilky dodané DPD je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem.
  • Při nákupu nad 2 000 Kč je doprava ZDARMA, pod 2 000 Kč je cena dopravy 100 Kč.
  • Dobìrka: +40 Kč
  • Doručení na Slovensko prostřednictvím soukromé dopravní společnosti DPD
    • Zásilka bude doručena do 2-3 pracovních dnů. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
    • Poštovné DPD při platbě předem: 7 EUR
    • Při objednávce zboží v hodnotě nad 100 EUR - zdarma
  1. ZÁSILKOVNA
  • Osobní odběr na pobočce Zásilkovny
  • V případě dobírky lze platit pouze v hotovosti
  • Při nákupu nad 2 000 Kč je doprava ZDARMA, pod 2 000 Kč je cena dopravy 55 Kč,
  • Dobirka: +15 Kč
  • Slovensko, 4.5 Eur (platba předem).

 PLATBA

  1. Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku). Za zásilky dodané DPD je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. Na dobírku je možné objenávky do 5 000,- Kč

 2. Bankovním převodem emailem Vám bude zaslána faktura s podklady k platbě. Tato faktura je splatná do 5 dnů od jejího doručení. V případě, že   nebude uhrazena v tomto termínu a zákazník nás nebude kontaktovat, objednávka bude stornována.  

 3. On-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure.

  

 

Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy službou DPD:
  • Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. 

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

Problémy s doručením:



Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD nebo české pošty
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.